Sunday 27 October 2013

Why I love Bologna in autumn

We are back in Italy! As soon as I set my foot on the airport of Bologna, I realized how much I missed this town! We traveled with Pegasus airlines, and I must give my compliments on their service despite they are a low cost air company. They were very friendly and very helpful, and they managed to guarantee me a comfortable flight as it could be, since I had to travel with my foot in a cast.


My Zoe Noa (with the funniest haircut ever!) kept company with me on the airplane (i had a whole row to stretch my leg out)


While I was in Israel I was sad to miss September and early October in Bologna which is one of my favourite periods here. As luck would have it, the weather is still nice, the colours are spectacular..

A view of S.Luca, in Bologna

Leaves are painted in yellow, brown and red, so does our wardrobes: warm colors, cozy sweaters, chunky cardigans, comfy boots, lots of scarves... When autumn hits, I yearn for steaming cups of cider or tea, nutricious soups, warm blankets to curl up on the sofa with a good book or watch a film, as well as long walks and hiking (which for this autumn I must give up, instead i will enjoy more the cozying up). I was always an autumn fan, September has indeed represented new beginnings for me, it is the perfect time to review and reset my goals. What about you?

Here are some of my autumn essentials (i arleady bought or I consider to)
Μια επιλόγη από αγορές που έκανα, ή σκέφτομαι να κάνω για φέτος το φθινόπωρο...


Jeans from H and MSweaters "Care of you" from YooxEarrings from Yoox, Sneakers from Yoox, scarf "Sisley" from Zalando, biker Jacket & chelsea boots from Topshop, bag Marc Jacobs from Revolveclothing, i phone case from Etsy, necklace from Etsy

Here you may find a list of books for the cozy nights at home 
Εδώ μπορείτε να βρείτε μια λίστα με βιβλία για τις δροσερές νύχτες του φθινοπώρου


Γυρίσαμε πίσω στην Ιταλία επιτέλους!Μετά από 3 μήνες, γύρισα σπίτι..Μόλις πάτησα το πόδι μου στο αεροδρόμιο, συνειδητοποίησα πόσο πολύ μου έλειψε η Μπολώνια! Ταξιδέψαμε με την Pegasus airlines για την οποία έχω να πώ ότι με εξέπλησε θετικά, διότι παρά το γεγονός ότι είναι εταιρεία με χαμηλού κόστους εισητήρια, ήταν όλοι τους πολύ εξυπηρετικοί, και μου διασφάλισαν μια όσο το δυνατόν πιο άνετη πτήση..όσο γινόταν δηλαδή να νιώσω άνετα,με το πόδι στον γύψο!Μου έδωσαν ολόκληρη σειρά (εδώ η μικρή μου Ζώη Νόα που μου έκανε παρέα κατά την διάρκεια της πτήσης).

΄Οσο ήμουν στο Ισραήλ, όπου ακόμη ήταν καλοκαίρι, μου έλειπε το φθινόπωρο στην Μπολώνια. Η Μπολώνια έχει άσχημο κλίμα, ωστόσο ο Σεπτεμβρης και ο Οκτώβρης είναι από τους αγαπημένους μου μήνες. Για καλή μου τύχη, ο καιρός είναι ακόμη ομαλός, και τα χρώματα τριγύρω απίστευτα! Τα χρώματα των φύλλων αλλάζουν, γίνονται πιο σκούρα, το ίδιο συμβαίνει και στη γκαρνταρόμπα μας. Πάντα μου άρεζε το φθινόπωρο, ήταν η επόχη που έθετα τους στόχους μου για την νέα χρονιά...όταν τελείωνε το καλοκαιράκι, λαχταρούσα το πρώτο αεράκι, να κουρνιάσω στον καναπέ και να τυλιχτώ με μια κουβέρτα, πίνοντας ένα ζεστό τσάι ή cider, και να διαβάσω ή να δω τις ταινίες που έχασα την προηγούμενη χρονιά, ανυπομονούσα να ξετρυπώσω τις μπότες, τα πουλόβερ και τις εσάρπες μου... 




Η συνταγή για να κάνετε το apple cider>
8-10 μήλα 
1/2-1 κούπα ζάχαρη
4 κ.σούπας κανέλα ή 4 στικ κανέλας
κόψτε στα τέσσερα τα μήλα, με την φλούδα, και ρίξτε τα σε μια κατσαρόλα, γεμίζοντας με νερό ώστε να σκεπάσει τα μήλα, ρίξτε την ζάχαρη. Τυλίξτε την κανέλα (και το γαρύφαλλο αν επιθυμείτε για πιο έντονη γεύση), σε μια γάζα (διπλή) και ρίξτε την στην κατσαρόλα. Βράστε σε υψηλή φωτιά για μια ώρα με ανοιχτό καπάκι (ελέξτε συχνά) και μετά τοποθετήστε το καπάκι και συνεχίστε το βράσιμο σε σιγανή φωτιά για δύο ώρες. Αφήστε να κρυώσει, αφαιρέστε την γάζα με την κανέλα, και πολτοποιήστε τα μήλα. Μόλις κρυώσει τοποθετήστε το χυμό σε μια κανάτα και βάλτε τον χυλό από τα μήλα σε μια γάζα και στρίψτε ώστε να βγεί ο χυμός που έχει απομείνει. Σερβίρετε με ένα στικ κανέλας. 

Enjoy what s left from Autumn! 

No comments:

Post a Comment